reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Hanúsková

Andrea Hanúsková

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nadšená študentka animovanej tvorby, písanie je pre mňa ako soľ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Muž

Andrea Hanúsková

Muž

Človeka som zalial olovom --- Vrazil kôl do srdca matky --- Zničil svet... Pre lásku k žene

  • 30. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Tri farby

Andrea Hanúsková

Tri farby

... teraz už spomienky...

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 201x
  • 0
Svetlo

Andrea Hanúsková

Svetlo

... na vrchole stála zelená lampa... (alebo "tabula rasa")

  • 3. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Knižnica!

Andrea Hanúsková

Knižnica!

A vŕši sa mi na kolenách celý svet...

  • 30. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 185x
  • 2
Súd

Andrea Hanúsková

Súd

V sieni bolo tichučko. Sedela som pred obecenstvom ľudí, ktorí ma už dávno predtým, než sem vkročili, odsúdili. Upierali na mňa prižmúrené pohľady. Sem tam zafuneli, pokašliavali, posmrkávali.

  • 2. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Zrodenie

Andrea Hanúsková

Zrodenie

V rukách ju nahmatám. Cítim ju v tele. Snažím sa zotierať, márne Snažím sa očistiť, márne

  • 7. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 251x
  • 6
Banán

Andrea Hanúsková

Banán

Ako sa raz banán omylom ocitol v jame levovej... (Alebo "omyl" pána magistra doktora profesora Andreja Hlavičku)

  • 7. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 230x
  • 2
Pepo jazdí na traktore plnom peňazí

Andrea Hanúsková

Pepo jazdí na traktore plnom peňazí

(Toto je príbeh o každom z nás, bohužiaľ)

  • 30. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 275x
  • 13
Posledná vojna

Andrea Hanúsková

Posledná vojna

Modrý obláčik prižblnkotal a s ľútosťou potľapkal slniečko po lúčoch, jeden z nich tak nechtiac vystrelil do bielej holubice, práve letiacej zvestovať národom sveta večnú slobodu a mier.

  • 24. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 173x
  • 0
Putovanie

Andrea Hanúsková

Putovanie

Tým, že som ho nepočula, som si zachránila holý život. Lenže nešťastie nenechalo na seba dlho čakať. Neprešla som ani pár metrov a blesk udrel do jediného stromu, ktorý stál popri ceste.

  • 23. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 180x
  • 0
reklama
Drak a Ja

Andrea Hanúsková

Drak a Ja

Zhoreli mi všetky chĺpky na tele, pokožka, horelo mi mäso, škvrčal tuk, tkanivá, vrela a vyparovala sa krv a voda, tekutiny zo mňa vytekali. Zhorela som na kosť a kosti sčerneli.

  • 17. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 177x
  • 0
Korková zátka

Andrea Hanúsková

Korková zátka

A predstavenie môže začať.

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
SMRAD

Andrea Hanúsková

SMRAD

Prekliata izba. Čo je s ňou zlé? Čo je s ňou v neporiadku? Čo je s tebou v neporiadku, že sa meníš na obyčajné zelenkavé hovno...

  • 25. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 2
Hviezdne vojny (2. časť)

Andrea Hanúsková

Hviezdne vojny (2. časť)

Vodná cesta nefungovala. Musí fungovať vzdušná.

  • 10. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 195x
  • 0
Hviezdne vojny (1. časť)

Andrea Hanúsková

Hviezdne vojny (1. časť)

Kdesi začula, že vo vesmíre vypukli hviezdne vojny.

  • 9. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 0
reklama
Tiene

Andrea Hanúsková

Tiene

(posadnutosť)

  • 19. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
"Besná chuť"

Andrea Hanúsková

"Besná chuť"

...Na ďalší deň som sa zobudila a zistila som, že jedno prso sa mi strašne zväčšuje, hýbe sa samovoľne, pulzuje, niečo z neho tryská a zrazu exploduje. Medzi zvyškami môjho prsu, kúsky mäsa na podlahe, tam roztrhnutá bradavka, sčervenelá po námahe, leží malé dieťa...

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 2
Ni

Andrea Hanúsková

Ni

(niektoré tváre nespoznané, nepoznané - čo k nim vedie?)

  • 24. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 275x
  • 0
Kereveň

Andrea Hanúsková

Kereveň

(o nových dňoch)

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 0
Bolo II

Andrea Hanúsková

Bolo II

(starec)

  • 12. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 283x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu